Powered By Blogger

niedziela, 5 stycznia 2014

13 komentarzy:

  1. Wujku, będziesz kręcił tego i7 3770K?
    Jakie masz chłodzenie na ten procesor?
    Może mógłbym ci doradzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się nazywa ten pasek na twoim pulpicie, ten na którym trzymasz gry?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wujku, a jakie masz chłodzenie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wujek zmień przekierowanie do strony przy karcie graficznej

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Wujek. Bohun. Pozdrawjam Milo z chicago. Mam. Pytanje w Sprawie gry. Eurosmulator2 dlc lub. CD key Jak zdobyc kupilem. Gre. Internet. Prosze pounds my hologram the filmiki. I nema. Modyfikacy dzeki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wujek bogus pomusz. My. Uzyskac. Modyfikacje. Do eurosmulator2. Ulepszenja I may oras. Dlc I. CD key oras. Rzuca autem. W prawo i lewo

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam wujku bochunje mam pytanje w grze eurosmulator2 ets lub. Dlc i cd key zakupienja sprawja my caly czas klopoty w grze. Mam dwie wersje zakupione z internetu 1.9.2.2.s druga wersja gry mam 1.10.0s i niema modyfikacy i nieda rady. Sciognoc sol problemy pomusz my bede wdzeczny za orginal. Gdze zakupic ok

    OdpowiedzUsuń
  8. ej w dupie ćie mam wujku bohunie :( ale zajebisty jesteś

    OdpowiedzUsuń
  9. Wujku, jak ustawiłeś skrzynię biegów do gry ETS 2?

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Gram fs 13 do dzisiejszego dnia mam taki problem że nie wszystkie mody chodza. Proszę o radę co zrobić żeby chodziły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Babyliss Pro Titanium Flat Iron - Tiagetanium-Arts.com
    Model 1 - Model ray ban titanium 2 · Model 3 - Model 4 · titanium trimmer as seen on tv Model 5 - Model 6 · Model 7 - Model 8 · Model 9 titanium road bike - Model mens titanium watches 10 - Model 11. titanium white wheels Model 12 - Model 13. Model 14 - Model 15. Model 16 - Model 17.

    OdpowiedzUsuń